מדוע כדאי להזמין עוזרת בית דרך חברה ולא להעסיק בעצמך?

אחת ההתלבטויות המרכזיות העומדות בפני דיירים רבים שמעוניינים להזמין עוזרת בית היא האם להזמין עוזרת בית דרך חברה מקצועית, או האם לאתר אותה באופן פרטי.

ריכזנו עבורכם 3 יתרונות משמעותיים, לטובת הזמנת עוזרת בית דרך חברה מקצועית:

יש לכם למי לפנות

מערכת היחסים עם עוזרת הבית שלכם יכולה להיות יותר מורכבת ממה שנראה במבט ראשון. לפעמים אתם לא מרוצים מאיכות הניקיון, לפעמים העוזרת מאחרת לעבודה וגורמת לכם להתעכב, ועלולים להיות גם מקרים שהיא טוענת שלא שילמתם לה למרות ששילמתם לה בוודאות מוחלטת. מאחר וזה לא באמת יעזור להתלונן בפני העוזרת על איכות העבודה הירודה שלה, במקרים בהם עלו היחסים על שרטון, כל שנותר לכם לעשות הוא להיפרד ממנה לשלום ולהתחיל את מסע החיפושים אחר העובדת הבאה. כאשר עובדים מול חברת ניקיון מקצועית, הבעיה הזו לא קיימת. לכל חברת ניקיון יש מוקד שירות טלפוני אליו ניתן לפנות בכל עת, לשטוח את הטענות שלכם ולזכות באוזן קשבת ואמפטית.

רק כוח אדם מקצועי

כאשר אתם מתקשרים לעוזרת בית, שאת מספר הטלפון שלה הורדתם ממודעה אקראית שנתלתה על אחד העצים בשכונה, אין לכם למעשה שום אפשרות לדעת עד כמה היא מקצועית, אם בכלל. תופתעו לדעת כמה עוזרות בית בלתי מקצועיות בעליל פועלות כיום בתחום. לעתים מדובר על סטודנטיות שמעוניינות לפרנס את עצמן בתקופת הלימודים ולעתים על בנות נוער שמחפשות דרך להרוויח מעט דמי כיס. השכרת שירותי עוזרת בית ללא גוף מעסיק היא במילים פשוטות לקיחת סיכון.

כאשר אתם מעסיקים עוזרת בית שעובדת בחברת ניקיון מוכרת, אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בעובדת מקצועית ומנוסה אשר מתודרכת היטב על העבודות שעליה לבצע.

העוזרת הנעלמת

אחת התופעות הנפוצות ביותר בתחום הניקיון היא עוזרות בית שפשוט מחליטות להיעלם יום אחד. לפעמים מדובר על היעלמות של שבוע, לפעמים על היעלמות של שבועיים ולפעמים על היעלמות לצמיתות. כאשר עובדים מול חברת ניקיון, אתם יודעים שיש לכם על מי לסמוך. במידה והעוזרת לא מגיעה לעבודה, חברת הניקיון כבר תדאג לשלוח לכם מחליפה. את הדין והחשבון תצטרך העובדת לתת לחברה בה היא מועסקת וכך תוכלו להיות בטוחים שהעבודה תתבצע, בלי קשר לסדר היום או למקרים הבלתי צפויים בחיי עוזרת הבית שלכם. וכל מי שאי פעם שכר את שירותיה של עוזרת בית באופן פרטי יוכל להעיד שהמקרים האלו לא מעטים.

לסיכום, אם הסדר והניקיון חשובים לכם, ואתם מעוניינים לשכור את שירותיה של אשת מקצוע שתספק שירות אחראי, מסור ואכפתי מבלי לשבור את הראש או לחשוש מהיום בו לא תופיע לעבודה, חברת ניקיון מקצועית היא הפתרון בשבילכם.

קטגוריות

obdo בניית אתרים | קידום אתרים